Valerian - Die Stadt der tausend Planeten

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

Offline Ed

  • Die Großen Alten
    • "The Feminist"
      • Show all replies
    Puh, also ich bin über den Film nur über das Marketing gestossen (TV Spots) und das sah bestenfalls durchwachsen, eher aber crappy aus. Hat mich so arg an John Carter von der Qualitäther erinnert und Flop war irgendwie gefühlt schon eingebacken in die Clips. Irgendwie hat es dennoch meine Aufmerksamkeit auf sich gezogen, da eben einige Szene cool aussahen.
    « Letzte Änderung: 26. Juli 2017, 07:55:58 von EvilEd84 »


    Offline Ed

    • Die Großen Alten
      • "The Feminist"
        • Show all replies
      "Rounding out the top five is STX's release of EuropaCorp's Valerian and the City of a Thousand Planets, which delivered an estimated $17 million from 3,553 locations. A range of budgets have been reported for the film with STX reporting a net $150 million budget after subsidies, trade reports have noted a $180 million budget and the CNC reports a 197.47€ budget ($209m USD), the most expensive French production ever. Of course, the film is expected to do very well in France when it opens next week, and while 90% of the budget was reportedly covered with foreign pre-sales, equity financing and tax subsidies, this remains a weak start for the film domestically."

      Man beachte den 90% Fakt. Interessant wenn man sich für Finanzierung interessiert.


      Offline Ed

      • Die Großen Alten
        • "The Feminist"
          • Show all replies
        Öh, nein? Hab meinen Post eben nochmal gelesen und komm nicht drauf was darauf deutet ich hätte ihn gesehen?


        Offline Ed

        • Die Großen Alten
          • "The Feminist"
            • Show all replies