Simon & Simon

0 Mitglieder und 2 Gäste betrachten dieses Thema.

Offline Havoc

  • Bürohengst sucht Paragraphenreiterin
  • Die Großen Alten
    • Let me show you its features, hehehe!
      • Show all replies
    Da habe ich gestern auch gerade reingezappt. Konnte mich dann auch nach ein paar Szenen an die damalige Serie erinnern.


    Gruß Havoc.
    “When I ride my bike I feel free and happy and strong.  I’m liberated from the usual nonsense of day to day life.  Solid, dependable, silent, my bike is my horse, my fighter jet, my island, my friend.  Together we will conquer that hill and thereafter the world”


    Offline Havoc

    • Bürohengst sucht Paragraphenreiterin
    • Die Großen Alten
      • Let me show you its features, hehehe!
        • Show all replies
      Und in welcher der beiden Serien hat Einer sonen Denen sonen rosa Hubschrauber?
      Trio mit 4 Fäusten  ;)
      “When I ride my bike I feel free and happy and strong.  I’m liberated from the usual nonsense of day to day life.  Solid, dependable, silent, my bike is my horse, my fighter jet, my island, my friend.  Together we will conquer that hill and thereafter the world”


      Offline Havoc

      • Bürohengst sucht Paragraphenreiterin
      • Die Großen Alten
        • Let me show you its features, hehehe!
          • Show all replies
        Das Phänomen kenn ich von Airwolf auch noch :lol: die guten alten Kassetten
        Zum Glück gab es da das Forum hier noch nicht, denn sonst könnten wir "wirklich peinliche" Threads hier ausgraben.  :D  :lol:
        “When I ride my bike I feel free and happy and strong.  I’m liberated from the usual nonsense of day to day life.  Solid, dependable, silent, my bike is my horse, my fighter jet, my island, my friend.  Together we will conquer that hill and thereafter the world”